Rejestracja
Forum XVII Turniej o Mistrzostwo Powiatu Ryckiego w Hattricku Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu  Forum XVII Turniej o Mistrzostwo Powiatu Ryckiego w Hattricku Strona Główna » VI turniej

Autor Wiadomość
jerzy_82




Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 1:03, 15 Lut 2007 Back to top

no to czekam na kare - niczego nie cofam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piotrek_t




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 1184 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Ryki

PostWysłany: Czw 11:22, 15 Lut 2007 Back to top

Moje propozycje, co do zmian w regulaminie odnośnie przyszłych edycji. Wszystko jest do dogadania, ale nalepiej przed kolejną edycją turnieju. Rozbiłem kilka punktów na mniejsze, bo uważam, że tak jest bardziej przejrzyście. Uważam, że trzeba wszystko dokładnie obgadać, żeby nie dochodziło do takich problemów, jak dotychczas. A jak ktoś mimo wszystko skrytykuje ten pomysł, bo jest za dużo roboty i komuś się nie chce i po co zmieniać, żeby dochodziło znowu do precedensu, to mówię, jak nie chce to niech nie komentuje.

Regulamin VI Turnieju o Mistrzostwo Powiatu Ryckiego w Hattricku:

1) W turnieju mogą wziąć udział wyłącznie drużyny z powiatu ryckiego.
2) Coś na temat terminu, do którego będą przyjmowane zgłoszenia. - do dogadania.
3) Rozstawienie drużyn w grupach następuje w wyniku losowania.
4) Losowanie jest przeprowadzane w/g zasad opisanych np w dziale losowanie, który trzeba by było utworzyć na stronie [link widoczny dla zalogowanych] , żeby nie zawalać regulaminu jakimiś zasadami losowania.
5) Mecze będą rozgrywane w środy według ustalonego wcześniej terminarza.
6) Drużyny grające ze sobą muszą same umówić sparing.
7) Obowiązek rzucenia wyzwania ma gospodarz meczu, choć może to zrobić także zespół przyjezdny.
8 ) Mecz musi być umówiony najpóźniej do niedzieli do północy. - a jak ktoś mimo wszystko umówi mecz po terminie, to co wtedy? - były takie przypadki w tej edycji i nie tylko.
9) Mecze drużyn, które grają jeszcze w Pucharze Polski będą przeniesione na późniejszy termin, jeśli taki będzie. - a jeśli zabraknie terminu, to co?
10) W fazie grupowej rozgrywane są mecze normalne, a w fazie pucharowej pucharowe.
11) W przypadku nie zastosowania się do zasad umawiania meczów w danej fazie przyznany zostanie walkower. - nie tylko do terminarza, a jak ktoś umówi mecz pucharowy w fazie grupowej, to jak się to będzie miało do terminarza?
12) Walkower jest przyznawany na następujących zasadach: 3 pkt. i 5 bramek.
13) Po dwóch walkowerach drużyna zostaje usunięta z bieżacej edycji turnieju, a drużynom rozgrywającym z nią mecze zostają przyznane 3 pkt. i 5 bramek za każdy mecz z usuniętą drużyną.
14) Rozgrywki odbywać się będą w 8. grupach po 4 drużyny (mecz i rewanż; do 1/8 awansują drużyny z 1 i 2 miejsc).
15) Po zakończeniu rozgrywek grupowych odbędą się spotkania 1/8 finału, ćwierćfinały, półfinały, a następnie mecz o 3. miejsce i finał.
16) W przypadku równej ilości punktów o miejscu decyduje różnica bramek (następnie liczba strzelonych bramek i dopiero wynik meczu bezpośredniego)
17) Wszystkie mecze w fazie pucharowej rozgrywane będą na neutralnych boiskach.
18 ) O wyborze boiska zadecydujemy po zakńczeniu rozgrywek grupowych.
19) Zwycięzca turnieju otrzymuje zaszczytny tytuł Hattrickowego Mistrza Powiatu Ryckiego:-) oraz Supportera na 3 miesiące.
20) Zwycięzca poprzedniej edycji turnieju sponsoruje Supportera w kolejnej edycji.
21) Regulamin, terminarz, tabele itp. przez cały czas dostępne będą na stronie [link widoczny dla zalogowanych] .
22) Drużyna zgłaszając sie do turnieju automatycznie akceptuje niniejszy regulamin.
23) Regulamin jest niezmienny przez cały czas trwania turnieju, a wszelkie próby jego zmiany, kończą się usunięciem wnioskodawcy/ów z bieżącej edycji turnieju.
24) Nad przestrzeganiem regulaminu czuwa Rada Turnieju. - Należałoby jednak ją wybrać i powinna być wymieniana przed kolejną edycją turnieju, Uważam, że należy jednak ją wprowadzić, bo zawsze będą kłótnie, a tak to każdy się podporządkuje, a kto nie to jest usuwany z bieżącej edycji. Zasady wyboru Rady można by wproadzić też na jakiejś osobnej stronie na [link widoczny dla zalogowanych] . A krytykującym ten pomysł mogę podać za przykład choćby Polskę - mamy np:. rząd, Sejm i prezydenta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin